Contact met Kraamfeestwinkel
Vragen, opmerkingen of hulp nodig bij jouw bestelling? Wij staan klaar om je te helpen.
Stel een vraag
Wil je een vraag aan ons stellen? Dan kun je hiervoor het formulier hiernaast gebruiken.
BezoekAdres
Meppelerschans 5, 3432 TS, Nieuwegein
PostAdres (Online Retail Services B.V.)
Tolnasingel 3, 2411 PV, Bodegraven
Telefoonnummer
085 – 200 75 95
Veel gestelde vragen
Misschien staat jouw vraag ook al bij onze FAQ!
Bestellen & Betalen
Hoe kan ik bestellen?
Wil je iets bestellen bij de Kraamfeestwinkel? Dat is heel eenvoudig!
Wanneer je een artikel ziet op de website dat je wilt bestellen, klik dan op “In mijn winkelmandje” bij het betreffende artikel. Het artikel wordt dan toegevoegd aan je winkelmandje. Wil je nog meer artikelen bestellen, kies dan voor “Verder winkelen”.
Wanneer al je producten zijn toegevoegd in je winkelmandje kun je verdergaan met het invullen van de gegevens. Vervolgens kan de betaalmethode worden geselecteerd. Na het controleren van alle gegevens kan de bestelling definitief worden geplaatst. Je ontvangt vervolgens een bevestigingsmail.
Wat zijn de verzendkosten bij Kraamfeestwinkel?
Om je bestelde artikelen goed bij jou thuis te krijgen, laten wij onze pakketjes door DHL bezorgen.
De kosten hiervoor bedragen voor alle typen verzendingen (pakket of in een enkel geval per gewone post) € 4,95 binnen Nederland, maar bestellingen boven € 60,- worden gratis bij je thuis bezorgd! Verzendkosten naar België zijn € 6,95.
Hoe kan ik betalen bij de Kraamfeestwinkel?
Bij de Kraamfeestwinkel kun je op de volgende manieren betalen:
– Via Ideal;
– Via Creditcard;
– Via PayPal
– Via Apple Pay
Hoe wordt mijn bestelling geleverd (verpakking)?
Wij leveren al onze bestelling in een neutrale witte of bruine doos zonder ons logo. Zo is het voor niemand zichtbaar dat het om geboorte artikelen gaat.
Chocolade & Snoep
Wordt chocolade met warm weer verzonden?
Bij temperaturen van +25 graden kunnen wij helaas geen chocolade verzenden. De chocolade zou tijdens het transport kunnen smelten. Wij laten dit z.s.m. per mail (en website) weten.
Hoe moet ik de chocolade bewaren?
Wij adviseren om de chocolade op een koele plek te bewaren, maar zeker niet in de koelkast. Wanneer chocolade in de koelkast wordt gelegd, kan dit wit uitslaan.
De ideale temperatuur voor chocolade ligt tussen de 15 en 20 graden (en betreft dan ook een normale kamertemperatuur). Overigens is bij warme zomers een wat hogere temperatuur tot zo’n 25 graden ook niet direct een risico tot smelten.
Wat is de houdbaarheid?
Al ons snoep en chocolade hebben een ruime houdbaarheid van een aantal maanden.
Is de kleurverdeling blauw/wit of roze/wit evenredig?
Wanneer het product is samengesteld uit meerdere kleuren blauw/wit of roze/wit is de verhouding niet altijd evenredig. De mix is afhankelijk hoe wij de producten krijgen aangeleverd vanuit onze leveranciers. Uiteraard proberen wij de kleuren zo goed mogelijk te mixen.
Klachten
Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.