Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Verzenden en retourneren

Verzenden

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 13.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van de bestelling iets langer duren. 

Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 4,95 voor bestellingen onder de € 60,- (Nederland)
€ 6,95 voor bestellingen onder de € 60,- (België)

Gratis voor bestellingen vanaf € 60,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wanneer de bestelling bij ons verwerkt is, ontvang je per e-mail een Track & Trace-code waarmee je de bestelling via PostNL kunt volgen.
 

Retouren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de producten retour wilt sturen. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Retourneren is mogelijk mits het artikel ongebruikt is en onbeschadigde en ongeopende verpakking zit.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om de producten retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen teruggestort. De verzendkosten voor het retoursturen zijn altijd voor de eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. 

Voor retourneren vragen we altijd om contact met ons op te nemen via info@kraamfeestwinkel.nl

Product ruilen?
Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@kraamfeestwinkel.nl. De kosten voor het retoursturen zijn voor eigen rekening.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
 

Afhalen

Het is mogelijk om de bestelling af te halen in Genemuiden. Je kunt de bestelling gewoon plaatsen via de website en bij de verzendmethode kiezen voor afhalen.

Zodra de bestelling klaar staat krijg je een bericht per email.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Het is weer zonnige weer! 
Om gesmolten chocolade te voorkomen sturen we boven de 25 graden geen chocoladeproducten.